Az ország legkiválóbb mecénását keresik

Art is Business Díj 2019

2019 decemberében először ítélik oda vállalatok és mecénások számára a kultúratámogatásért és művészeti szponzorációért járó kitüntetést, az Art is Business Díjat. Az elismerést, amelyet a kortársPRos hívott életre, három kategóriában osztják ki a kulturális szcénát példaértékűen támogató nagyvállalatok, kis- és középvállalkozások valamint mecénások között. Utóbbi kategória jelöltjei azon magánemberek lehetnek, akik 2018-19 folyamán, saját erőből támogatták és segítették a művészeti szférát. A szeptember 15-ig tartó pályázati időszak alatt a vállalatok a jelentkezéshez szükséges kérdőív kitöltésével, önbevallásos módon nevezhetnek, mecánásokat pedig felterjesztés által lehet jelölni.

Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalatokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd közös gondolkodás útján alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A vállalatok mellett fontosnak tartják elismerni azokat a háttérben tevékenykedő patrónusokat is, akik az elmúlt évben valamilyen formában támogatták a művészeti szcénát. A Magyarországon hiánypótló elismerés kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, annak érdekében, hogy a kultúrára szánt forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint előmozdítsa a vállalat kultúra iránti elköteleződését.

A mecénás kategóriára a szervezők várják a példaértékű támogatók felterjesztését, amelyet az info@kortarspr.hu címre lehet elküldeni 2019. szeptember 15-ig. Fontos, hogy a beküldött leírásból kiderüljön, az adott személy miért érdemelné meg ezt a jelentős díjat, mit tett ebben az időszakban, mivel emelkedik ki a tömegből.

A leginkább arra érdemes ajánlásokat hatfős kuratórium vizsgálja át, a kiválasztottak közül mecénás kategóriában egy személynek ítélik oda az Art is Business Díjat. A kuratórium tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a Mitte Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa, Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.

A pályázati felhívás itt található.

További információ: Sinkovicz Anita / kortársPRos – 30/5075305

 

 

Print Friendly, PDF & Email
2019-08-15T12:26:16+00:00 augusztus 15, 2019|Szélesvászon|Nincs hozzászólás

Szólj hozzá!